Ödeme ve Teslimat

1. Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak

Garanti Bankası, QNB Finansbank, T. İş Bankası, Yapı Kredi Bankası veya Ziraat Bankası hesaplarımızdan (TL, USD, EUR) herhangi birine havale yapabilirsiniz. Havale bildirimini takiben siparişiniz onaylanarak gönderimi yapılacaktır.

 

2. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile

Her türlü kredi kartınıza tek çekim ya da 2'den 9'a kadar taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi en geç 5 iş günü içerisinde yapılacaktır.

3. Sipariş Bedeli İadesi

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; GSL Mühendislik Sanayi ve Ticaret A.Ş. üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.

 

4. Teslimat

Mevcut stoktan sipariş etmiş olduğunuz ürünleri, hafta içi 16:00’dan önce sipariş verildiği takdirde, aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Benzer biçimde ön sipariş geçilen ürünler stoklarımıza girdiğinde size haber vererek sipariş onayınızı alıyoruz. Sevkiyatı zaman alan, stoktan teslim ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.

Talepleriniz, sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir.

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir.

 

5. Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği, siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

 

Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0312 473 35 44 numaralı faksa gönderip, durumu info@gsl.com.tr mail adresine bildiriniz.

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.