Garanti Şartları

1. Ürün Garantisi

store.gsl.com.tr'den satın almış olduğunuz tüm ürünlerin garantisi tüketici hakları yasasında bulunan maddeye göre belirlenmiştir. Bu madde içeriğine göre; ithalatçı veya imalatçı firmalar, ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadırlar ve garanti süresiürününfatura tarihinden itibaren başlar.

Arızalı ürününüzü GSL Mühendislik teknik servisine göndermeniz gerekmektedir. Teknik serviste yapılacak incelemeler sonucunda ürün arızasının garanti kapsamında olup olmadığı tespit edilerek, garanti kapsamında ise ürün tamir edilerek, veya yenisi ile değiştirilerek geri gönderilecektir.

Arızalı ürünü gönderirken iki nüsha faturası ile birlikte, arızanın nedenini belirten bir not göndermeniz arızanın tespiti konusunda süreci kısaltacaktır.

 

 

2. Arızalı ürünü garanti kapsamı dışına çıkaran kullanım hataları


Elektrik ve kullanıcının kullanımından doğan arızalar (elektrik kesilmesi, voltaj dalgalanması, makinaya ait olmayan aksesuar takılması, ya da kullanılması zorunlu olan aksesuarların kullanılmaması gibi) garantili ürünlerde yetkili servis dışında herhangi bir müdahalenin yapılması, garanti etiketi olan ürünlerde etiketin zarar görmesi, cihazın dış yüzeyinde oluşan kırık, çizik vb. nedenlerden meydana gelen arızalar, tozlu, rutubetli, aşırı sıcak ya da soğuk ortamlarda kullanılma sebebi ile oluşan arızalar ve sel, yangın, deprem, yıldırım düşmesi vb. doğal afetlerin sebep olduğu arızalarda ürün garanti kapsamı dışındadır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.